We wtorek, 16 lipca 2019 roku, odwiedziłem rodzinę ojca Kanisa SVD w Boanio. Wyjechaliśmy o 6:00 i przybyliśmy na miejsce po dwóch godzinach podróży. Boanio to wioska położona w okolicy Nagekeo.

Tam wypiliśmy kawę z siostrzenicami o. Kanisa, a także z diakonem Miki SVD, który pochodzi z wyspy Lembata. Następnie poszliśmy do ogrodu, w którym znajduje się kaplica Najświętszej Maryi Panny. Została ona zbudowana przez rodzinę o. Kanisa. Miejsce to jest bardzo ciche i piękne. Parafianie mogą się tam modlić i celebrować Eucharystię.

Następnie odwiedziliśmy brata o. Kanisa. Razem z jego krewnymi opowiadaliśmy historie i zjedliśmy pyszny obiad. Były ryby, ryż, warzywa i owoce tropikalne. Potem znowu udaliśmy się w podróż. Zwiedziliśmy nowy kościół parafialny. Tam spotkaliśmy się z werbistami, którzy pracują przy tej parafii.

Po południu pojechaliśmy motocyklem do ogrodu, którzy należy do zgromadzenia werbistów. Zrobiliśmy zdjęcia i podziwialiśmy niesamowitą panoramę. W porze deszczowej w tym miejscu są pola ryżowe, ale teraz widzieliśmy tylko stada bydła.

O 18:00 wróciliśmy do parafii Mangulewa. Byliśmy zmęczeni po całodziennej podróży.

Odwiedziny

16 lipca 2019

Zrobione w WebWave CMS

trzebuniak@outlook.com

Google+

Linkedin

Modlitwa Zgromadzenia
Słowa Bożego

Przed światłością Słowa i Duchem łaski, niech ustąpią ciemności grzechu i noc niewiary. A Serce Jezusa niech żyje w sercach ludzi.